JellyPages.com

Friday, April 6, 2012

Anak penawar segalanya..


Hai seronok tengok telatah anak-anak.Macam-macam peel dorg buat utk tarik perhatian kita.Ada tu sengaja menangis utk tarik perhatian parent.anak adalah selanya bagi kehidupan pasangan suami isteri.Tanpa anak maybe setengah suami isteri rasa sunyi.jadi tak mustahil sekarang ramai jugak artis yang belum kahwin mengambil anak angkat.selain dapat menolong keluarga yang serba kekurangan kehadiran anak dalam kehidupan memberi seribu keceriaan yang tak terungkap.

bila pasangan merancang utk berkhwin trus mereka merancang brapa anak yang mereka mau.Tapi bagi aku anak adalah anugerah Allah.Berapa yang Allah nak kurniaakan kita terima aje.Ye la betul sekarang kita kna merancang sebab ekonomi sekarang ni barang makin mahal.

Agak terkejut jugak aritu masa pergi beli brg umah sengaja tolak troli ke bahgian susu baby.ade tu susu baby yang harga hampir RM100 satu tin.tu blom lampin lagi.tapi aku rasa itu bukan alasan kerana org tua-tua selalu kata anak tu pembawa rezeki.

Aku juga berharap aku akan ada anak yela parent aku sangat suka baby.Suami aku pun sama.Aku lagi-lagi la suka.

No comments:

Post a Comment