JellyPages.com

Monday, September 9, 2013

Candle light Dinner

11/3/1985 nilah lahirnya seorang putera yakni hari ni sah menjadi husband aku.Seperti thun-thun yg lps aku tak ketggalan untk celebrate birthday dia.

Selalu asyik belanja makan ja.tahun ni aku buat kelainan sikit.Just nak celebrate kat rumah .Aku plan nak buat ala-ala candle light dinnerDisebabkan birthday en hubby tahun ni jatuh hari bekerja senang cikit aku nak plan suprise birthday dinner.

Weekend sebelum tu aku ajak en hubby gi beli candle dgn gelas kat Daiso.En hubby tanya untuk apa aku just jawab kawan ofis pesan.Dia pun buat dek ke lah.

Ari isnin to birthday dia.Nasib aku balik kerja pukul 2 jadi sempatlah nak g beli barang.Gegas aku ke Giant untuk beli peralatan masak.Plan nak masak gnocchi with chicken herb and cream sauce.Then aku beli sparkling.Sebelum balik sempat aku singgah beli kek dan kak ucapan.Dah la hari ujan apa lagi berlarian lah aku balik dengan barang-barang.

Sampai je rumah aku setting table dulu.Then masak cepat-cepat.Siap masak sementara tunggu en hubby balik aku edit video .Ni lagi satu video suprise untuk en hubby.Aku pakat dengan semua family members buat ucapan hari lahir then aku compile jadi 1 movie.

Orang yg dituggu dh sampai.Atas meja aku dah nyalakan lilin kek.Masuk je en hubby dia terkejut dan hampir jatuh air mata jantan dia.Lepas tiup lilin aku mainkan movie yg aku buat.Terubat rindu en hubby dgn keluarga yg jauh.dgn video tu harap en hubby rasa semua keluarga dia ada dgn dia sentiasa.



Aku rasa ni lah hadiah hari lahir yg paling bermakna untuk en hubby.


No comments:

Post a Comment